Vårt kundtjänstteam finns tillgängligt för att svara på alla dina frågor om våra produkter. Läs gärna vår FAQ!

  • Hur avbeställer jag min order?

    Du kan inte avbeställa din order själv, kontakta vår kundsupport hello@welovehair.se så hjälper vi dig. Beställningen kan inte annulleras efter att vårt lager har börjat behandla beställningen. Om din beställning redan har skickats måste du själv returnera produkten/produkterna. Kontakta oss för mer information.
     

  • Har min beställning behandlats?
    Varje genomförd och godkänd beställning genererar automatiskt en orderbekräftelse. Den vanligaste orsaken till att du inte får en orderbekräftelse är att du råkat ange en felaktig mailadress. Kontrollera också din skräppostmapp. Om du känner dig osäker finns vår kundtjänst tillgänglig för att svara på dina frågor.
     
  • Varför har jag inte fått min orderbekräftelse?
    När en beställning har skapats i vårt system skickas en bekräftelse automatiskt till den e-postadress du angett vid beställningen. Se till att e-postadressen är korrekt och kontrollera din skräppostmapp för att utesluta att bekräftelsen har hamnat där. Om du fortfarande har problem, kontakta vårt supportteam hello@welovehair.se.
     
  • Jag har debiterats två gånger för min beställning.
    Om ett fel inträffade när du gjorde din beställning kan det verka som att ditt konto har debiterats två gånger. Vi debiterar aldrig några ej slutförda beställningar så om det ser ut som att det finns ett extra uttag på ditt konto är det bara en förauktorisation som försvinner automatiskt inom 1-7 dagar. Om du har fått två orderbekräftelser kan din beställning ha duplicerats. Vänligen kontakta vårt team så snart som möjligt för ytterligare hjälp hello@welovehair.se
     
  • Jag vill returnera en vara som jag köpt från en återförsäljare.
    Produkter köpta från auktoriserade återförsäljare av We Love Hair ska gå via aktuell butik, glöm inte att ta med kvittot! Vi kan inte acceptera returer som handlas någon annanstans än www.welovehair.se. Observera att vi inte har någon ”nöjd kundgaranti”. Det betyder att vi inte godkänner returer/reklamationer av produkter som du har använt men som inte lever upp till dina förväntningar. Vid eventuella allergier eller överkänslighet rekommenderar vi alltid att du provar en ny produkt på ett litet område (till exempel på handleden) och väntar i 24 timmar för att se om du får någon reaktion. Om du behöver ytterligare information angående returer/klagomål, vänligen kontakta vår kundtjänst.
     
  • Är alla era produkter veganska?
    All våra R+Co och B+Co Blue produkter är 100% veganska. 
     
  • Kan jag använda era produkter på mina extensions?
    Våra produkter är väldigt skonsamma. Eftersom det finns extensions med många olika kvaliteter och material rekommenderar vi att du rådgör med din frisör för att vara säker på vilka produkter som passar just dina extensions.

 

 

Kontakta oss


Öppettider: vardagar kl 08-16

E-post: hello@welovehair.se
Du kan kontakta oss via e-post 24 timmar om dygnet. Svar sker vanligtvis inom 24 timmar under vardagar.